Alla inlägg under december 2006

Av anna - 26 december 2006 10:56

Ja nu sitter jag här igen å funderar på om jag ska hinna fixa till lite här på bloggen, tiden räcker ju aldrig till. Fick en ny mobil i julklapp som jag tänkte hinna installera på datorn också, visst har jag en go gube´?

Av anna - 24 december 2006 10:55

Så var det julafton, mysigt. Vi var i Granloholm sedan åkte vi hem till oss. det blev sent men roligt var det.

Av anna - 22 december 2006 10:58

Första semesterdagen, det är så skönt. Jag ska vara ledig till efter nyår å börjar jobba igen på torsdagen där..

Av anna - 13 december 2006 11:00

Ska snart fixa in en bild.....Teija sov över här för att aedan följa med på lukas dagis å titta på deras luciatåg. De hade tåget utomhus med fika så man blev lite frusen men det var jättefint, man får ju lite tårar i ögonen för det var ju sista gången man behövde fixa jobbtider så man kan gå på lucia...

Ovido - Quiz & Flashcards