Alla inlägg under februari 2008

Av anna - 18 februari 2008 19:55

Ja så var det vardag igen då.... 

Och det har bara gått en dag på veckan. 

Är redan trött, det är mycket nu.

Både jobb och en massa annat runt om kring.

Helgen har förlöpt som vanligt med Innebandy.

Lite nytta har vi fått gjort i alla fall.

Pelle fick putsa fönster och jag fixade gardiner i tre rum när det ändå var plusgrader. Så nu var några rum klara i alla fall, sköönt.

Åsså har vi det där med bilder då, det är som stiltje på den fronten.

Men så småningom som jag alltid säger.............

see ya!!


Av anna - 10 februari 2008 18:30

Har inte tagit så mycket kort på sistone men skolfoto från i höstas såg ut så här.......

Av anna - 10 februari 2008 18:24

Ja så var det söndag igen, imorrn är det jobb igen.

Förra veckan var jobbig, tom föräldrar undrade hur jag gjorde med hämtning av mina egna barn eftersom jag jobbade varje eftermiddag.

I Fredags fick jag jobba i köket över dan och sedan stänga.....det kändes på kvällen kan jag säga var hemma t. 18.00 sedan åkte vi handlade sedan somnade jag som en stock....

Lördagen var lika full i bestyr som vanligt, innebandy för båda grabbarna hela dagen.

Åså söndag, Idag kom farmor och farfar till oss för omväxlings skull. Det var så skönt att bara få vara hemma.

Ovido - Quiz & Flashcards