Alla inlägg under december 2007

Av anna - 31 december 2007 19:43

Efter mycket velande så har jag(vi) köpt en bärbar dator, va skönt det är å kunna sitta vart man vill när man håller på........

wii

Av anna - 25 december 2007 17:52

Linus har gått till marcus, passar ju på innan de åker till fjälls.

Då spelar pappa Per å Lucke lite wii. Lucke stolt iförd  i sin nya pyjamas.

Av anna - 23 december 2007 19:04

Så här dan före dopparedagen brukar man ju ha uppesittarkväll men grabbarna i min familj har sin framför fotbollen..... Det innebär att jag får det rätt lungt å skönt för mig själv. Dricker lite vin och myser, ska snart göra klart julskinkan och slå in de sista klapparna sedan så är allt klart. Lyckades äntligen få till knäcken i går men jag iddes inte ha några knäckformar. Så jag smorde en sockerkaksform med olja och skar sedan upp i småbitar, jisses så mycket smidigare det blev.

ja, i morrn är det julafton ungarna är spända av förväntan.

Vi får det rätt så lungt, det är bara farmor och farfar som kommer så...

Ska försöka komma i håg att ha kameran i beredskap bara.

Ha en riktigt god jul alla mina vänner 

*kramizzz* 

Av anna - 23 december 2007 17:50

Marcus kommer hit för att se på fotboll, de hade inte den kanalen. perfekt uppesittarkväll för grabbarna

Av anna - 21 december 2007 22:22

Ja, idag när man hade semester och allt så skulle vi lyckas med att handla klart allt....vi tog oss in till stan, birsta var inte till att tänka på men det bidde i alla fall klart med klapparna. maten får vi ta på söndag kanske, hoppas att det är mindre med folk överallt bara..............................................
..............

..................................................
...............................................

..................................................
.......................................

..................................................
...............................

..................................................
.....................

..................................................
............

..................................................
.

......................................... 

Av anna - 16 december 2007 20:15

Har i alla fall fått fram julstugan :)

Av anna - 16 december 2007 13:16

ja nu är det inte många dagar kvar till jul......barnen är fulla av förväntan.

man längtar till fredag, då har jag semester.

Det där med julklappar har fått vänta. Det blir en del som ska handlas när lönen kommer den 21:a eftersom det var strul med den i november.

Lite julstök har man ju börjat med. Det har bitt en liten försmak av julskinkan, lite annas specialjulbullar, revbensspjäll å glögg.

Tänkte ge mig i kast å försöka göra knäck men det är inte min starka sida, man kan ju inte mer än att misslyckas, eller hur? Sen blir det väl självklart lite pepparkakor också..............det är en del som ska göras.

Ska ta tag i det där med fotograferingen igen, har legat lite på latsidan men det blir lätt så.

På återseende.   *God Jul* 

Ovido - Quiz & Flashcards