Alla inlägg den 10 november 2008

Av anna - 10 november 2008 23:31

Hej igen, det var ett tag sedan jag skrev- mycket har hänt.

Det är nog många som undrar så.......

Det började med att det konstaterades att jag har fått struma. Jag började med medecin för att bryta ner överproduktionen av körtlarna. första två veckorna med den var kanon, har inte vart så pigg på länge men sen....

Vilken mardröm-fick en biverkning på medecinen, hade så ont i lederna. Speciellt axlar och händer. Jag kunde inte ens skriva eller ens borsta håret men jag blev bättre efter ett tag men då fick jag feber istället. Det visade att medecinen även slagit ut mitt immunförsvar så jag fick så lov att hålla mig i "husarrest" tills proverna visade bättre och där är vi idag.

Jag har blivit mycket bättre, vill så mycket men har inte riktigt orken kvar.

Ledvärken känns fortfarande men bara i axlarna....  Jag har i allafall fått en operationsdag så jag hoppas att allt blir bättre efter den.


*Jag har vart sjukskriven nästan en månad, tråkigt*


En annan som trodde man va odödlig hahaha.

Man börjar bli lite uttråkad av att bara vara hemma men ändå vet jag att jag inte skulle klara av att jobba. Städade/rensade Lukas rum i förra veckan å det tog två dagar så.....som sagt viljan finns men orken är värre så det är skönt att kunna ta det i sin egen takt.

Ovido - Quiz & Flashcards